torsdag den 5. september 2013

Når det bliver svært

Her sidder jeg så, fredag morgen! Hold da op hvor kan det være svært nogle gange - hjernen kører på højtryk over ting der kunne være lækre at spise, på trods af at jeg prøver at overtale mig selv om, at det slet ikke er så indbydende. Det er jo trods alt det her jeg vil - det er mit eget valg!

Nogle gange kan man komme til at tænke på det, som om at nogen frarøver en de usunde ting, eller de ting som ikke lige er på listen over ting man må spise. Men det er 100% ens eget valg, det er en prioritering om hvad man helst vil. Selvfølgelig kan man da spise alt det man vil, men så må man også tage konsekvenserne af det!

Lige nu er jeg meget spændt på vejningen i morgen - og jeg glæder mig til cheatday!

Ha' en dejlig fredag <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar