mandag den 9. september 2013

Hvad andre ser - men hvordan det egentlig er ...

Jeg får ofte af vide, at det ser så nemt ud for mig - at jeg ikke har samme problemer som andre, samt at jeg nemmere kommer afsted til træning.

Det passer langt fra. Selvfølgelig virker det nemt når man uge efter uge smider sine resultater op og det går forrygende. Det er jo ikke ligefrem motiverende hvis man råber højt om når det faktisk er sværest, når man har lyst til at smide håndklædet i ringen og sige, at nu kan man ikke mere.

Jeg skriver dette, i håb om at det faktisk kan bruges som en motivationsfaktor for andre. Det er på ingen måde nemt for mig. Jeg kommer igennem dagene for resultaternes skyld, fordi jeg virkelig brænder for det!

Ofte når jeg at tænke mange gange, at det ikke virker, jeg aldrig vil nå det mål jeg går og drømmer om.
Disse automatiske negative tanker skal bare væk, man bliver virkelig nødt til at fokusere på det positive! Selvfølgelig fungerer det - og hvis man bliver ved længe nok, når man da sit mål!

Nogle gange er det virkelig time for time jeg kommer igennem dagen, hvor jeg skal motivere mig selv, huske mig selv på hvorfor jeg valgte dette. Det er trods alt mit helt eget valg, og det er det her jeg vil!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar