tirsdag den 10. september 2013

GIVEAWAY // Den perfekte morgenmadspakke!


Hvad du kan vinde er Bodylab Protein Pandekager, Bodylab Strø og 4 pakker All Brand

Hvordan man deltager (du kan få mellem 1-3 lodder, når du deltager, husk at skrive din mail og hvor mange lodder du deltager med. Vinderen findes d. 1/10-13)

Like min facebook side her = 1 lod
Like min facebook side + følge på bloglovin her = 2 lodder
Like på både facebook + følge bloglovin + dele konkurrencen på din egen væg = 3 lodder

jo flere lodder, jo større chance!

52 kommentarer:

  1. Følger på både bloglovin og facebook og deler den nu på min væg = jeg deltager med 3 lodder :D

    Camilla Christine
    Milla_kvamm@msn.com

    SvarSlet
  2. Følger på facebook, bloglovin og har delt på min facebook side.

    cecilie.christiansen@yahoo.dk
    Cecilie Christiansen

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med 3 lodder! Følger på facebook, bloglovin og har netop delt konkurrencen på min facebook :)

    louise_pedersen1989@hotmail.com

    Mvh Louise :)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  5. Stik mig 3 lodder :D Følger både face og bloggen..Og så deler jeg prompte! Tak for alle dine updates - det er super inspirerende!

    liselmol@gmail.com

    MVH Liselotte Mølholt

    SvarSlet
  6. Der er delt på FB så 3 lodder til mig :)
    Og Ih, hvor det lyder lækkert.

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager gerne med 2 lodder.
    Selvom det ikke giver ekstra lod, så har jeg delt på min blog(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en fin halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/09/give-away-nr-44.html

    SvarSlet
  8. To lodder!
    Krydser fingre!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  9. To lodder smider jeg her:-) Fin, fin give away!

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 2 lodder :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jubii, skøn konkurrence :) to lodder til mig

    Susan Nilsson
    tazziepigen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 3 lodder :-)

    Tina Tvingsholm
    twingy55@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 3 lodder.
    Og TAK for den fedeste giveaway!
    Så skønt med en blog + giveaways for os træningstøser!
    Godt at se bloggen er kommet op og køre - ser frem til at følge dig.
    Du er en kæmpe motivation for mig!

    Camilla Simonia
    Camillasimonia@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med alle 3 lodder :-) Super fed konkurrence, og respekt for at du er nået så langt.. Jeg kæmper selv med at tabe mig for tiden... Træner og træner + rimelig sund kost, men kunne virkelig godt bruge at se noget resultat af det hårde arbejde... Synes virkelig du er en kæmpe inspirationskilde :-) Hilsen Naja Andersen, naja_83@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en dejlig besked! Mange tak for det - er glad for at kunne inspirere.. Bare hæng i, det skal nok lykkedes :)

      Slet
  15. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Line A N

    SvarSlet
  16. Selvfølgelig alle 3:-) Så 3 lodder fra mig:-)

    Tania Jensen
    koch0407@hotmail.com

    SvarSlet
  17. wow en drømmepræmie, er igang med et større vægttabt (25 kg), har tabt knap 9 pt så der er lang vej igen. Fedt at støde på din FB side og blog, altid dejligt med inspiration. Deltager med 3 lodder.

    yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Åh det gad jeg så godt vinde! Deltager med 2 lodder!

    Mvh. Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 2 lodder. :)
    tinnaan89@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg har liket på facebook, følger på bloglovin og delt på min side :D
    ville være lidt en drøm for mig at vinde det her. (Sabrine Rigmor Rasmussen på facebook)

    så 3 lodder deltager jeg med.

    sabrine.rasmussen@outlook.com

    SvarSlet
  21. Dejlig giveaway - 1 lod til mig :D
    Håber meget du også har lyst til at deltage i min giveaway om en lækker tassimo maskine :)
    http://vinterfryd.dk/category/giveaway/
    Malene // Vinterfryd.dk

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 2 lodder :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  23. 2 lodder til mig - FB og BL :))

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  24. 2 loder - følger dig på Bloglovin og Facebook :)

    /Marie (marielight1984@hotmail.com)

    SvarSlet
  25. Deltager med 1 lod :)

    /Berit
    berit@rottefar.dk

    SvarSlet
  26. Deltager med et lod, plus delt på facebook :)

    /Line (Lineelinefb@hotmail.com)

    SvarSlet
  27. deltager med 2 lodder - følger dig på FB og din BLOG

    jordhj@hotmail.com

    hilsen sus

    SvarSlet
    Svar
    1. Plus har delt din side så må det være 3 lodder :-) syntes du er sej og fed Konkurrence

      Slet
  28. Deltager med 2 lodder. (følger dig på bloglovin og facebook) :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg er med på tre lodder, og de er allesammen udført!

    Emillia Mølgaard
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg deltager med 3 lodder :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  31. ★ Lækker lækker ★

    Jeg deltager med 3 lodder.

    Hilsen,
    Anya .

    SvarSlet
  32. 3 lodder til mig. Har selv lige tabt 12 kg men mangler de sidste 3. Man skulle lave et produkt der motiverer. Sidder fast lige nu, men det skal nok komme
    Hilsen
    Maria Pilgaard Nielsen
    mariapilgaard@hotmail.dk

    SvarSlet
  33. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Deltager med 3 lodder og krydser fingre :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  35. Deltager med 3 fitness og kostglade lodder. - Et boost og en nydelse til krop, sjæl og sind. :-)
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  36. 2 lodder til mig :)

    helenahansen89@gmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg følger dig på både bloglovin og facebook og har delt den på min væg = jeg deltager med 3 lodder :-)

    Fredetikke Marcher
    Frederikke.musen@live.dk

    SvarSlet
  38. Ja det vil jeg gerne vinde :) det er en fin gave <3

    Like på både facebook + følge bloglovin + dele konkurrencen på din egen væg = 3 lodder

    Annette Vejby Johansen
    annette.vejby.johansen@gmail.com

    SvarSlet
  39. Så er jeg på, med 3 lodder. Alt er liket, delt og fulgt ;-)

    SvarSlet
  40. Ikke dårligt!! :D

    Christina Ørndrup

    Christinaoerndrup@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg deltager med 2 lodder :-) Har liket på facebook og følger på bloglovin :-)

    louise.jakobsen@hotmail.com - Louise Jakobsen

    SvarSlet
  42. Jeg følger dig på bloglovin og facebook = jeg deltager med 2 lodder.
    Mie_paulsen@hotmail.com - Mie Paulsen!
    Kepp up the good work :)

    SvarSlet
  43. Kunne være fin at vinde - skal selv VIRKELIG til i gang med at vægttab, så dejligt at læse din inspirerende blog

    SvarSlet
  44. 3lodder

    Mkl200275@gmail.com

    SvarSlet
  45. Hej Cecilie jeg følger di med stor interesse. Du er meget motiverende for mit vægttab. Jeg har like på facebook og følger blogloving og delt konkurrencen og har delt flere af dine indlæg på facebook. 3 lodder herfra. Har også delt fler af dine indlæg på facebook. Fik øje på dig på HD støttegruppe. Stor hilsen til dig fra charlotteklarlund@ gmail.com

    SvarSlet