torsdag den 5. september 2013

En ny start - En sundere livsstil

Jeg har hevet fat i min gamle blog og vil nu starte den op igen - i samarbejde med min facebook side.

D. 22 august startede jeg hos min fantastiske coach Dorthe (Body of Change) og jeg er nu på en diæt og træningprogram hos hende.
Jeg valgte at starte hos Dorthe, da jeg var kørt fast i en spor, jeg manglede nogle friske øjne på mit projekt og nogle til at skubbe mig når det hele bliver lidt for meget.

Jeg er så heldig at kunne træne sammen med min søde kæreste fem gange om ugen, og min far træner sammen med os tre gange om ugen - Det er super dejligt at have nogen til at støtte en under træningen og samtidig være social.

Målet med at starte hos Dorthe er, at jeg gerne vil have en "bikini-krop" hvem drømmer ikke om det?
Jeg vil gerne kunne tage på stranden, i svømmehallen mm uden at skulle være flov. Det er vel egentlig ret logisk.



Mange siger dog at jeg skal være stolt af det resultat jeg har opnået indtil nu og jeg sagtens kan vise mig frem. Jeg ER stolt og jeg ER glad for hvor jeg er nu. Jeg nyder hvert skridt i min process, da jeg ved at det er noget jeg gør for mig selv - det er noget jeg gør for at min krop og mit helbred får det bedre.

Jeg var til lægen for at få svar på nogle blodprøver for en uges tid siden. Hun fortalte mig, at mine tal så virkelig flotte ud, og det var virkelig flot - hun mente jeg måtte leve meget sundt for at have så flotte tal.
Det er så motiverende at få sådan en besked - at vide at det faktisk ser godt ud indvendigt også! Ofte glemmer man jo lidt hvordan kroppen muligvis ser ud indvendigt, vi tænker alt for meget på det man kan se med øjnene.

Målet lige pt. er, at komme ned på 65-68 kg. Dog er det svært at sætte antal kg på, da jeg styrketræner så meget som jeg gør. Muskelmassen vejer fire gange så meget som fedt gør.

Jeg var til min første måling hos Dorthe igår, og på 14 dage, har jeg smidt 34 cm! Det er simpelthen så fed en følelse. Dream body - here I come ;)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar