torsdag den 24. oktober 2013

GIVEAWAY // Den perfekte mulighed for inspiration


Hvad kan du vinde? En hel måneds gratis forbrug af Netslank.

I forbindelse med min praktik hos Frk. Skrump, har jeg i samarbejdet med dem fået muligheden for at lave en GIVEAWAY om 1 måneds gratis forbrug af Netslank.
På Netslank får du adgang til en masse lækre opskrifter, forums og meget mere.

For at deltage skal du gøre følgende:
Like min facebookside og Frk. Skrumps facebookside
Cecilie Winberg - Kost og Træning  & Frk. Skrump  = 1 lod
Like begge facebook sider + følge på bloglovin her = 2 lodder
Like på både facebook + følge bloglovin + dele konkurrencen på din egen væg = 3 lodder

Udover at have liket begge sider, skal duskal du dele statussen på din facebook.

HUSK at skrive dit navn, email og hvor mange lodder du deltager med. Husk, jo flere lodder, jo større er chancen for at vinde :)
Du skriver alle oplysningerne i kommentarfeltet i dette indlæg.

Vinderen vil blive fundet mandag d. 4 November.

Kærligst Cecilie og Frk. Skrump.

5 kommentarer:

  1. yaaay en skøn konkurrence!! 3 lodder til mig :)
    Masser af hilsner
    Susan N
    tazziepigen@hotmail.com

    SvarSlet
  2. 3 lodder til mig! :-D
    Line Lauth
    linelauthp@gmail.com

    SvarSlet
  3. 3 lodder! :)
    Freja
    frejavergmann@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Fed præmie :-). 2 lodder til mig :-)
    Linda Thullesen
    thulle78@gmail.com

    SvarSlet
  5. 3 lodder til mig :)

    Helena Hansen
    helenahansen89@gmail.com

    SvarSlet