fredag den 10. januar 2014

GIVEAWAY - Bliv fit i det nye år!




Lækker ny GIVEAWAY <3
Det du kan vinde er: 5 km & 10 km og Anne Bech Bikini Bootcamp

Ønsker du hjælp til at nå målet i 2014, eller blot at få ny inspiration til en sundere livsstil?

Nu har du muligheden for at vinde denne lækre giveaway.

Kravene for at deltage i konkurrencen er følgende:
Hop ind på min facebookside: HER 
Like siden
Like DETTE opslag på siden.
Smid til sidst en kommentar på opslaget derinde eller her, så jeg ved at du deltager

Vinderen bliver fundet d. 31.01.2014

OBS: Hvis du skriver på dette opslag, så husk at skriv en mail jeg kan kontakte dig på!!!

Rigtig lækkert nytår til jer <3

14 kommentarer:

  1. Deltager! Lækker give away!:-).

    SvarSlet
  2. Oh, og min mail er hestepigens@hotmail.com, haha glemte det lige:-).

    SvarSlet
  3. Deltager - seje præmier :)
    helenahansen89@gmail.com

    SvarSlet
  4. Lækker præmie! Kunne godt trænge til lidt motivation, hihi :)

    Cecilie Binau
    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  5. Fantastisk præmie :-) trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er med :-D

    Mia L
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Åh, det skulle lige kunne give motivationen et nøk opad :-)

    SvarSlet
  8. Deltager
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  9. Lækre bøger, send dem gerne min vej :-)
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Dem ville jeg gerne have fingrene i :) Jeg med!
    //Line
    Linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  11. Dem vil jeg gerne vinde, jeg deltager!
    Linea / line_mitaltiiiing@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med! asidor@gmail.com

    SvarSlet
  13. Det ville være så fantastisk at vinde de her bøger! Jeg kæmper med vægten og depression - så det ville være fantastisk med lidt ekstra motivation! :)
    Email: Mycowpillow@gmail.com
    Blog: Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Anne Bech er for mig et meget inspirerende forbilleder :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet