torsdag den 14. november 2013

Når motivationen er størst!!

Jeg modtog et brev i fredags som virkelig fik givet min motivation et boost.
I et stykke tid havde jeg følt at jeg bare gik i ring, jeg kom ikke rigtig nogle steder, og fik overbevist mig som om at små afvigelser i min diæt da ikke kunne gøre en flue fortræd. Undskyldninger når de er bedst.

Nå tilbage til motivationen. Jeg har ikke haft nogle problemer what so ever, med at holde min diæt. Jeg føler ikke at jeg er "fanget" af den som jeg førhen har gjort, jeg tænker egentlig ikke så meget over det. For mig lige pt er det ikke en mulighed at gøre andre ting, det her betyder så meget for mig. Selvom jeg tror at mine chancer ikke er forfærdelig store (Da jeg har hørt nogle skrækhistorier), så vil jeg stadig gøre ALT hvad jeg kan få at opnå mit mål. Hvis det ikke lykkedes i denne omgang, så må jeg bare kæmpe endnu hårdere og så give det et forsøg igen. Det skal nok lykkedes (y) jeg tror fuldt ud på det.

Mit mål er at have tabt 2,8 kg inden d. 24 december, dvs at jeg har ca 5 uger til at klare det. Yderligere vil jeg rigtig gerne have tabt mig 1 kg derfra til d. 9 Januar 2014, men det må tiden vise. Det vigtigste er, at jeg ved at jeg har gjort hvad jeg kunne!
Jeg har 100% øjnene på mit mål og min drøm!

Derudover går det fremad med knæene, jeg må nu lave fri squat (Dog ikke med vægt og kun begrænset antal), men det betyder at jeg kan begynde at forme mine lår og bagdel ;)! Det har jeg virkelig glædet mig til. Lige nu føler jeg at jeg kan klare alt !! 


1 kommentar:

  1. Hørt hørt! Det gælder om at have fokus på ALLE fremskridt, små som store og det er da vildt sejt du kan lave squats nu, så kan det med vægt på komme senere :) man bliver jo skør i hovedet hvis man skal tænke på andres resultater og fremskridt, det er mere gavnligt at fokusere på sig selv og hvor langt man selv er kommet. Jeg har selv været igennem et længere genoptræningsforløb og ved hvor svært det kan være når motivationen daler og man bare ikk føler man kommer nogle vegne, men det gør man!
    Jeg glæder mig til at følge dit vægttab og din træning videre, jeg er sikker på du når dit mål! :) Læs med hos mig hvis du har lyst til lidt ekstra motivation, når man ellers ikke lige har den; http://thewonderwomanwannabe.blogspot.dk/

    Mvh Anna :D

    SvarSlet